Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 19 Dec 2024 10:39:44 +0200

Tere!

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet menetleb praegu kasutusteatist 
nr 2411301/12189 aadressile Harju maakond, Saku vald, Kajamaa küla, 11342 
Saku-Tõdva tee // Neitsimäe // Tallinna-Rapla raudtee 580 // 590 
(Siderajatised (OU0751)) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Taotleja Tallinna Teede AS (registrikood 
10344640) esitas Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ametile (TTJA) 
ehitisregistri kaudu kasutusteatise nr 2411301/12189 Saku-Tõdva riigitee 
siderajatisele. Vastavalt ehitusseadustiku § 48 lg 5 p 2 edastab TTJA 
kasutusteatise menetluse kooskõlastamiseks.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27215101>  (menetlus nr: 
466301), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 30.12.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet) või menetleja (MARI MALTIS) 
poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister